Головна » 2012 » Травень » 19 » Основні цілі мастерингу

12:45
Основні цілі мастерингу

Перший принцип мастерингу говорить: «Змінюючи щось, ви змінюєте всі!». Оскільки звукорежисер мастерингу має справу не з окремими інструментами, а з готової зведеної фонограмою, він не може «поліпшити» без «погіршення» чогось іншого. Мастеринг – мистецтво компромиссов, мистецтво розуміння того, що можливо, а потім ухвалення обґрунтованого правильного рішення. Змінюючи рівень низьких частот у фонограмі, ми впливаємо на сприйняття високих частот. Якщо трек має сумно звучить малий барабан і хороший вокал, то будь-який вплив на малий барабан, так чи інакше торкнеться вокал.

До основних цілей можна віднести:

-«Переносимість» аудіоматеріалу, тобто фонограма повинна прийнятно звучати як на професійній акустичній системі, так і на побутовому;
-Комфортність сприйняття динамічного діапазону і частотного балансу; збільшення прозорості звучання, якщо це можливо і відповідає стилю музики;
-Контроль за відсутністю артефактів у фонограмі;
-Досягнення конкурентоспроможної гучності без погіршення якості звучання фонограми.

Для здійснення якісного мастерингу необхідно:

-Найкраще обладнання;
-Достатню кількість часу;
-Спеціально підготовлене приміщення і висококласні акустичні системи;
-Досвідчений звукорежисер мастерингу.